Reklama

Kandydat szuka pracodawcy z dobrym wizerunkiem

Prawie 60 proc. Polaków twierdzi, że nie wysłałoby CV do firmy, która ma złą reputację na rynku. Tym bardziej, że ponad połowa ma za sobą negatywne doświadczenia z pracodawcą.

Publikacja: 23.03.2016 10:22

Kandydat szuka pracodawcy z dobrym wizerunkiem

Foto: 123rf.com

Brak dbałości o reputację firmy może być dla niej sporym problemem na rynku, gdzie to kandydaci do pracy zaczynają rozdawać karty. Warto więc sprawdzać wizerunek firmy wśród pracowników oraz w Internecie- wynika z internetowej ankiety, którą na początku marca br. przeprowadził serwis GoWork.pl wśród 5,5 tys. pracowników z całej Polski. Prawie 72 proc. z nich twierdzi, że zwraca uwagę na wizerunek pracodawcy, który ma dla nich duże znaczenie. Jedynie 8,8 proc. badanych pracowników uznało, że nie jest to dla nich istotne. Polacy zdają sobie sprawę, iż praca w znanej, cenionej firmie to atut w CV zaś jakość zarządzania i atmosfera w pracy ma bezpośredni wpływ na ich zdrowie i zaangażowanie. A w dobie mediów społecznościowych i rozwoju serwisów z opiniami o pracodawcach zbadanie, jaką mają opinię, nie wymaga specjalnego wysiłku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Polscy studenci docenili możliwości kariery nad Wisłą
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Poszukiwanie pracy
Warto umieć szukać pracy z polecenia
Poszukiwanie pracy
Ministerstwo Cyfryzacji rekrutuje pracowników. Ile można zarobić?
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Poszukiwanie pracy
Lipiec ożywił rekrutacje. W których branżach było więcej ofert pracy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama