Aktualizacja: 23.03.2016 10:22 Publikacja: 23.03.2016 10:22
Foto: 123rf.com
Brak dbałości o reputację firmy może być dla niej sporym problemem na rynku, gdzie to kandydaci do pracy zaczynają rozdawać karty. Warto więc sprawdzać wizerunek firmy wśród pracowników oraz w Internecie- wynika z internetowej ankiety, którą na początku marca br. przeprowadził serwis GoWork.pl wśród 5,5 tys. pracowników z całej Polski. Prawie 72 proc. z nich twierdzi, że zwraca uwagę na wizerunek pracodawcy, który ma dla nich duże znaczenie. Jedynie 8,8 proc. badanych pracowników uznało, że nie jest to dla nich istotne. Polacy zdają sobie sprawę, iż praca w znanej, cenionej firmie to atut w CV zaś jakość zarządzania i atmosfera w pracy ma bezpośredni wpływ na ich zdrowie i zaangażowanie. A w dobie mediów społecznościowych i rozwoju serwisów z opiniami o pracodawcach zbadanie, jaką mają opinię, nie wymaga specjalnego wysiłku.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas