Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.11.2016 18:23 Publikacja: 16.11.2016 18:23
Foto: Fotorzepa, Dorota Awiorko DA
Projekt, którego główną częścią jest formularz wypełniany przez pracodawców, kandydatów i obecnych pracowników, ma na celu określenie profilu psychologicznego kandydata i wskazanie firmie prowadzącej rekrutację, jakimi cechami powinien on się wykazać, aby jak najlepiej wpasować się do zespołu.
Sztuczna inteligencja wykorzystana w projekcie – nazwana przez twórców M.A.I.A. (Matching Artificial Inteligence Assistant) jest efektem współpracy środowiska akademickiego i biznesowego. Została opracowana przez zespół Data Analytics PwC oraz Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS. Jest ona oparta o formularz, w którym różni uczestnicy rynku pracy – kandydaci, pracodawcy i doświadczeni pracownicy, odpowiadają na różne zagadnienia dotyczące ich cech relewantnych z punktu widzenia rynku pracy, a także określają swoje oczekiwania w stosunku do środowiska pracy. Na podstawie wypełnionego formularza, tworzony jest profil, który określa z jednej strony, jakiego pracownika potrzebuje pracodawca, a z drugiej, jakiej pracy powinien szukać kandydat.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Po słabym czerwcu, miniony miesiąc przyniósł ożywienie rekrutacji, widoczne szczególnie w branżach technicznych...
Rekordowe w tym roku zainteresowanie zmianą pracy nie musi się przełożyć na wzrost rotacji w firmach, choć część...
Już do 49 wzrosła w tym roku średnia liczba aplikacji nadsyłanych na ogłoszenie o pracy. To prawie dwukrotnie wi...
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas