Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 24.03.2015 21:54 Publikacja: 24.03.2015 21:27
Choć prawie dwie trzecie firm zapewnia, że dba o relacje z osobami, które starają się u nich o pracę, to kandydaci mają często inne zdanie.
Foto: Fotorzepa/Wojtek Jakubowski
Tylko trzech na dziesięciu kandydatów uważa, że pracodawcy dbają o relacje z osobami starającymi się u nich o pracę, przy czym zdecydowanie twierdzi tak zaledwie trzech na stu badanych – wynika z najnowszej, drugiej edycji badania, które jesienią ubiegłego roku wśród 640 osób przeprowadziła spółka eRecruitment Solutions (oferująca system do rekrutacji online eRecruiter).
Co prawda druga edycja badania przyniosła lekką poprawę oceny polityki rekrutacyjnej polskich firm (poprzednio działania firm krytykowało aż 68 proc. kandydatów), ale i tak ocen negatywnych jest prawie dwa razy więcej niż pozytywnych. Tymczasem – jak podkreśla Maciej Sieńczyk, dyrektor zarządzający eRecruitment Solutions – potrzeba bardzo niewiele, by zdobyć przychylność kandydata, któremu przede wszystkim zależy na informacji zwrotnej podczas każdego etapu rekrutacji.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas