Reklama

Kandydat do pracy wymaga podobnej dbałości jak klient

W ostatnich latach wzrosły wymagania zarówno konsumentów, jak i potencjalnych pracowników. Warto, by firmy pamiętały o tym podczas procesu rekrutacji.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Dlaczego warto zadbać o dobre doświadczenie kandydata do pracy i jak to zrobić – dyskutowali praktycy i eksperci uczestniczący w debacie otwierającej I Forum HR, pierwszą z cyklu trzech konferencji organizowanych przez redakcję „Rzeczpospolitej", które mają być platformą wymiany opinii i doświadczeń przedstawicieli branży HR oraz pracodawców.

– Proces rekrutacji jest do pewnego stopnia procesem sprzedaży, gdyż sprzedajemy kandydatowi ofertę naszej firmy. Warto więc w sposób świadomy zarządzać jego doświadczeniem, podobnie jak to robimy w przypadku klientów – podkreślał Tomasz Ślęzak wiceprezes Work Service, potentata usług HR w Europie Środkowo-Wschodniej i głównego partnera Forum HR. Zaznaczał, że negatywne wrażenia zarówno klienta jak i kandydata do pracy mogą zaszkodzić biznesowi firmy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Listopadowy spadek w ofertach pracy z nadzieją na poprawę
Poszukiwanie pracy
Październikowa frustracja kandydatów na rynku rekrutacji
Poszukiwanie pracy
Polscy studenci docenili możliwości kariery nad Wisłą
Poszukiwanie pracy
Warto umieć szukać pracy z polecenia
Poszukiwanie pracy
Ministerstwo Cyfryzacji rekrutuje pracowników. Ile można zarobić?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama