Reklama

Potrzebna zmiana kulturowa

Innowacyjność to nie tylko nowe technologie, ale i nowatorski sposób myślenia wewnątrz firm. W przypadku wielu polskich przedsiębiorstw brakuje jednak otwarcia na kreatywność pracowników. To hamulec dla innowacji.

Publikacja: 29.10.2017 18:48

Uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” rozmawiali o potencjale kapitału społecznego w rozwoju innowacji

Uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” rozmawiali o potencjale kapitału społecznego w rozwoju innowacji

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Pod względem innowacyjności dużych firm Polska nie odbiega znacznie od podmiotów zachodnich. Jednak gdy analizuje się całą rodzimą przedsiębiorczość, mocno spadamy w statystykach. To – jak przekonuje prof. Krzysztof Jasiecki z Instytutu Filozofii i Socjologii PAN – efekt znacznego rozdrobnienia sektora prywatnego w naszym kraju.

Problem mentalności

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Orzeł Innowacji
Odpowiadamy na potrzeby rynku
Orzeł Innowacji
Ludzie pilnie poszukiwani, czyli duży problem start-upów
Orzeł Innowacji
Innowacje decydują o sile rozwoju gospodarki
Orzeł Innowacji
Marcin Piasecki: Jakie korzyści daje laur w „Orle Innowacji”
Orzeł Innowacji
Jednorożców za mało, ale smoki rosną w siłę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama