Aktualizacja: 29.02.2020 18:11 Publikacja: 29.02.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Reklama, której najmniej fascynującą odsłoną zdają się obrzeża wielkich miast wykazujące niekiedy gigantyczny misz-masz architektoniczny, niejednemu dała się we znaki. Przeczuwając nadchodzące z ekranu lub głośnika komunikaty marketingowe, odruchowo zmieniamy program lub wyciszamy dźwięk. Przeglądając magazyny czy gazety, przerzucamy szybko kartki zadrukowane reklamami, a wyskakujące okienka na ekranie komputera, o ile o nie sami nie prosiliśmy – czym prędzej wyłączamy.
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas