Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2017 07:04 Publikacja: 08.11.2017 20:38
Linda Jackson
Foto: materiały prasowe
Rz: Co musiało się zmienić w Citroënie, żeby firma mogła się rozwijać w takim tempie jak teraz?
Szczerze mówiąc wszystko zmieniło się wówczas, gdy do PSA przyszedł Carlos Tavares (w 2014 r. – red.). To była prawdziwa rewolucja w naszym postrzeganiu biznesu. W tej chwili każda technologia – obojętne, czy będą to w przyszłości auta z napędem elektrycznym, czy samochody autonomiczne – pochodzi od PSA. Minęły czasy, kiedy Peugeot miał własne rozwiązania, a Citroën swoje. Dzisiaj wszystkie nasze cztery marki Peugeot, Citroën, DS i Opel mają taki sam dostęp do bazy technologicznej PSA.
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Wynik wyborów prezydenckich okazuje się zbyt wyrównany, by na podstawie ankiety wśród wychodzących z lokali ogła...
Zorganizowała pierwsze w historii ludzkości lądowanie na komecie i leci na Jowisza. Dzisiaj Europejska Agencja K...
Rozpętując wojnę celną i prowadząc specyficzną politykę międzynarodową, Donald Trump wyświadczy niedźwiedzią prz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Uznanie przez sąd umowy kredytu walutowego za nieważną może wiązać się dla kredytobiorcy z daleko idącymi, negat...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas