Reklama
Rozwiń
Reklama

Gorący czas w telewizji

Największe grupy walczą o klientów na przyszły rok. Rynek reklamy TV ma w 2015 r. rosnąć szybciej, ale też graczy jest na nim coraz więcej.

Aktualizacja: 09.12.2014 08:46 Publikacja: 09.12.2014 07:58

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc.

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc., podczas gdy w tym roku będzie to 3 proc. Tegoroczny wynik i tak będzie więc niezły, bo wcześniej firma zakładała zwyżkę o 2,1 proc.

– Nasze prognozy dla telewizji są wyższe od poprzednich m.in. z uwagi na wzrost sprzedaży GRP (Gross Rating Points – punkty, w których reklamodawcy mierzą, do ilu odbiorców dotarła dana reklama przy określonej liczbie jej emisji – red.). W tym roku na rynku pojawiło się 13 nowych stacji, a oferowany przez nie czas reklamowy sprzedaje się praktycznie natychmiast w 100 proc. Pozwoliło to na zwiększenie dostępnego czasu reklamowego – wyjaśnia Iwona Jaśkiewicz-Kundera, szefowa działu zakupów w ZenithOptimedia Group.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama