Reklama

Gorący czas w telewizji

Największe grupy walczą o klientów na przyszły rok. Rynek reklamy TV ma w 2015 r. rosnąć szybciej, ale też graczy jest na nim coraz więcej.

Aktualizacja: 09.12.2014 08:46 Publikacja: 09.12.2014 07:58

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc.

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc., podczas gdy w tym roku będzie to 3 proc. Tegoroczny wynik i tak będzie więc niezły, bo wcześniej firma zakładała zwyżkę o 2,1 proc.

– Nasze prognozy dla telewizji są wyższe od poprzednich m.in. z uwagi na wzrost sprzedaży GRP (Gross Rating Points – punkty, w których reklamodawcy mierzą, do ilu odbiorców dotarła dana reklama przy określonej liczbie jej emisji – red.). W tym roku na rynku pojawiło się 13 nowych stacji, a oferowany przez nie czas reklamowy sprzedaje się praktycznie natychmiast w 100 proc. Pozwoliło to na zwiększenie dostępnego czasu reklamowego – wyjaśnia Iwona Jaśkiewicz-Kundera, szefowa działu zakupów w ZenithOptimedia Group.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama