Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 09.12.2014 08:46 Publikacja: 09.12.2014 07:58
Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc.
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz
Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia w przyszłym roku rynek reklamy wzrośnie o 3,4 proc., podczas gdy w tym roku będzie to 3 proc. Tegoroczny wynik i tak będzie więc niezły, bo wcześniej firma zakładała zwyżkę o 2,1 proc.
– Nasze prognozy dla telewizji są wyższe od poprzednich m.in. z uwagi na wzrost sprzedaży GRP (Gross Rating Points – punkty, w których reklamodawcy mierzą, do ilu odbiorców dotarła dana reklama przy określonej liczbie jej emisji – red.). W tym roku na rynku pojawiło się 13 nowych stacji, a oferowany przez nie czas reklamowy sprzedaje się praktycznie natychmiast w 100 proc. Pozwoliło to na zwiększenie dostępnego czasu reklamowego – wyjaśnia Iwona Jaśkiewicz-Kundera, szefowa działu zakupów w ZenithOptimedia Group.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas