Aktualizacja: 01.04.2015 22:00 Publikacja: 01.04.2015 22:00
Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.
Foto: Bloomberg
Liderzy rynku tracili widzów i reklamodawców głównie na rzecz tańszych kanałów tematycznych. – Widać, że na reklamy w dużych stacjach brakuje popytu, chyba liczyły one na większe zainteresowanie. W marcu pozostało w nich nieco niesprzedanego czasu reklamowego, w kwietniu to może się pogłębić - mówi Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas