Aktualizacja: 01.04.2015 22:00 Publikacja: 01.04.2015 22:00
Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.
Foto: Bloomberg
Liderzy rynku tracili widzów i reklamodawców głównie na rzecz tańszych kanałów tematycznych. – Widać, że na reklamy w dużych stacjach brakuje popytu, chyba liczyły one na większe zainteresowanie. W marcu pozostało w nich nieco niesprzedanego czasu reklamowego, w kwietniu to może się pogłębić - mówi Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas