Reklama
Rozwiń
Reklama

Słabnie reklamowy popyt na duże stacje

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. wielkiej czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.

Publikacja: 01.04.2015 22:00

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widow

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.

Foto: Bloomberg

Liderzy rynku tracili widzów i reklamodawców głównie na rzecz tańszych kanałów tematycznych. – Widać, że na reklamy w dużych stacjach brakuje popytu, chyba liczyły one na większe zainteresowanie. W marcu pozostało w nich nieco niesprzedanego czasu reklamowego, w kwietniu to może się pogłębić - mówi Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.

Rynek wytraca tempo

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama