Słabnie reklamowy popyt na duże stacje

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. wielkiej czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.

Publikacja: 01.04.2015 22:00

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widow

Pierwszy kwartał przyniósł tzw. Wielkiej Czwórce stacji telewizyjnych dalsze spadki udziałów w widowni i spadek zainteresowania reklamodawców.

Foto: Bloomberg

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Przemysł spożywczy
Polska jest rosnącą światową potęgą czekoladową
Materiał Promocyjny
ŠKODA ENYAQ iV
Przemysł spożywczy
To już fakt. Polacy rezygnują z mięsa i idą w zamienniki
Handel
Polacy coraz częściej odsyłają e-zakupy
Biznes
Europa nadmiernie uzależniona od gazu
Materiał Promocyjny
Jak ochronić oszczędności przed inflacją?
Rynek pracy
Ukraińcy na wagę złota. Agencje pracy nie są w stanie wypełnić wakatów
Dane gospodarcze
Nierówności dochodowe wyniosły PiS do władzy