Debiut Apple Watch dał dodatkowy impuls rozpędzonemu rynkowi ubieralnych urządzeń

Debiut Apple Watch dał dodatkowy impuls i tak już mocno rozpędzonemu rynkowi ubieralnych urządzeń. Ich producentów czekają kolejne dobre lata.

Publikacja: 24.02.2016 21:00

Foto: Bloomberg

W ubiegłym roku na świecie sprzedało się 78,1 mln ubieralnych gadżetów, czyli ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej – podsumowała firma badawcza IDC. W samym IV kwartale było to 27,4 mln urządzeń. To także o ponad dwa razy więcej niż jeszcze rok wcześniej. Zgodnie z oczekiwaniami ekspertów kwitnącą modę na gadżety, z angielskiego nazywane wearables, wzmocnił ubiegłoroczny debiut Apple Watch.

W Barcelonie, gdzie mobilny rynek od kilku dni prezentuje tegoroczne nowinki na corocznym Kongresie Mobilnym (Mobile World Congress), po raz pierwszy odbyła się w środę także Konferencja Wearable Technologies, na której pomiędzy projektami z całego świata znalazł się i produkt z Polski – maska Neuroon, która ma umożliwiać jej użytkownikom „zarządzanie" snem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie