Rodzina jak billboard

Czteroosobowa rodzina Martinów z Missouri są teraz gotowi wynajmować się już za kilka dolarów dziennie. Ale potem cena wzrośnie.

Publikacja: 01.10.2010 04:27

Rodzina Martinów to dziś cztery osoby. W grudniu będzie piąta

Rodzina Martinów to dziś cztery osoby. W grudniu będzie piąta

Foto: Fotorzepa

– Jesteśmy czteroosobową rodziną (z jednym dzieckiem w drodze), która przez cały dzień może nosić T-shirty twojej firmy, robić zdjęcia i nagrywać filmy wideo. Będziemy promować twoją firmę online na Facebooku, Twitterze, Flickru, YouTube i innych stronach internetowych, a także wśród wszystkich osób, które zapytają nas, dlaczego nosimy takie same koszulki – zachęcają dorośli członkowie The Billboard Family.

W zamieszczonym na YouTube filmie, w którym rodzina oferuje swoje usługi, można obejrzeć jak wyglądają ojciec rodziny – 32-letni potężny Carl Martin, jego 26-letnia żona Amy, chudy jak szczypiorek czteroletni Layne i uśmiechnięta trzyletnia Kaitlyn. Jest również zdjęcie z badania USG, przedstawiające piąty „nośnik reklamowy”. Alex ma być na świecie pod koniec grudnia, ale nie wiadomo, jak szybko zostanie udostępniony reklamodawcom.

– Możemy złożyć komuś życzenia z okazji urodzin, przekazać światu wiadomość o premierze nowego filmu, płyty CD– obiecuje rodzina Martinów. Zapowiada, że będzie popularyzować sponsorów nie tylko w rodzinnym St. Louis w Missouri, ale również podczas wakacyjnych podróży po całych Stanach Zjednoczonych.

Jak opowiedział „Daily Telegraph” Carl Martin, informatyk z wykształcenia, do wynajęcia swoich bliskich zainspirowało go dążenie, by „zapewnić rodzinie godziwe życie”, nauczyć dzieci odpowiedzialności i przedsiębiorczości. Ile kosztują Martinowie? 1 stycznia całą rodzinę można wynająć za dwa dolary (niecałe 6 złotych). Potem każdego dnia cena rośnie o dwa dolary – do 730 dolarów 31 grudnia. W październiku bieżącego roku ceny zaczynają się od 287 dolarów i rosną o dolara dziennie.

Na razie kalendarz Martinów świeci pustkami (wykupiony jest tylko 13 października). Reklamowa rodzina może mieć jednak spore nadzieje na sukces, bo ich słynny konkurent Jason Sadler – który na taki sam pomysł wpadł przed rokiem – nie ma już w 2010 roku ani jednej wolnej daty. Co więcej, mimo wyższych od Martinów cen (zaczynają się od 5 dolarów 1 stycznia i rosną o 5 dolarów każdego dnia), w 2010 roku zatrudnił już drugą osobę, a na 2011 rok szuka jeszcze czterech pracowników.

[ramka][srodtytul]Reklama w USA[/srodtytul]

W ciągu najbliższych pięciu lat wartość rynku reklamy ma wzrosnąć o 15 procent, do 241 miliardów dolarów. Według wrześniowego raportu SNL Kagan w 2010 roku wzrost ma wynieść 2,8 proc., co sprawi, że rynek ten będzie wart 210,5 mld dolarów, 32 mld dolarów mniej niż w 2008 roku. Najwięcej zyska reklama mobilna, telewizyjna i internetowa. Wartość tej ostatniej do 2015 roku ma wzrosnąć aż o 70 procent. [/ramka]

[i]Masz pytanie, wyślij e-mail do autora: [mail=j.przybylski@rp.pl]j.przybylski@rp.pl[/mail][/i]

– Jesteśmy czteroosobową rodziną (z jednym dzieckiem w drodze), która przez cały dzień może nosić T-shirty twojej firmy, robić zdjęcia i nagrywać filmy wideo. Będziemy promować twoją firmę online na Facebooku, Twitterze, Flickru, YouTube i innych stronach internetowych, a także wśród wszystkich osób, które zapytają nas, dlaczego nosimy takie same koszulki – zachęcają dorośli członkowie The Billboard Family.

W zamieszczonym na YouTube filmie, w którym rodzina oferuje swoje usługi, można obejrzeć jak wyglądają ojciec rodziny – 32-letni potężny Carl Martin, jego 26-letnia żona Amy, chudy jak szczypiorek czteroletni Layne i uśmiechnięta trzyletnia Kaitlyn. Jest również zdjęcie z badania USG, przedstawiające piąty „nośnik reklamowy”. Alex ma być na świecie pod koniec grudnia, ale nie wiadomo, jak szybko zostanie udostępniony reklamodawcom.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie