W nocy z 14 na 15 maja na całym świecie odbyła się premiera gry
. Równo o północy sklepy z grami mogły rozpocząć sprzedaż i przygotować się na prawdziwe oblężenie tysięcy graczy, którzy chcieli otrzymać swój egzemplarz jako pierwsi i jeszcze w nocy rozpocząć wirtualną przygodę. Sprzedaży często towarzyszyły imprezy z udziałem twórców i licznymi konkursami. W Polsce największe wydarzenie zostało zorganizowane przez lokalnego wydawcę Diablo 3, firmę CD Projekt, w warszawskich Złotych Tarasach.
Na placu przed centrum handlowym stanął ogromny podest z motywami graficznymi z Diablo 3 oraz ekranem, na którym były wyświetlane materiały wideo. Parę minut po 21:00 na scenie pojawił się Michał Figurski, popularny prezenter i konferansjer, który zabawiał kilkusetosobową publiczność i rozdawał nagrody. Z każdą godziną przybywało uczestników imprezy - jedną z głównych atrakcji było losowanie osoby, która wygra kolekcjonerską edycję gry, już teraz wartą na rynku aukcyjnym ponad 500 zł. Z kolei ci, którzy nabyli później grę, mogli liczyć na autografy członków zespołu developerskiego Diablo 3, którzy przylecieli specjalnie na warszawską premierę.