Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd

Koncepcja tzw. przeciętnego konsumenta zakłada, że jest on odpowiednio poinformowany oraz ostrożny.

Aktualizacja: 23.05.2020 09:46 Publikacja: 23.05.2020 00:01

Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd

Foto: AdobeStock

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Podatki
Polski Ład 2.0: Jak od lipca zmienia się pensja? Jest kalkulator wynagrodzeń
Materiał Promocyjny
Masz firmę? Nowym furgonem eVito zajedziesz dalej
Nieruchomości
Koniec z pozwoleniami na budowę jednorodzinną. Królestwo za dobrego projektanta
W sądzie i w urzędzie
458 tys. zł kredytu. Do spłaty 778 tys. zł - jest wyrok Sądu Najwyższego
Zawody prawnicze
Ranking wydziałów prawa "Rzeczpospolitej" 2022: Kraków kształci najlepiej
Materiał Promocyjny
Ziarna to nie wszystko. To od technologii zależy to, jak smakuje twoja kawa
Podatki
Od 1 lipca Polski Ład 2.0. Oto 10 najważniejszych zmian
Nieruchomości
Wysiedlenia pod CPK coraz bliżej. Znamy projekt ustawy