Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd

Koncepcja tzw. przeciętnego konsumenta zakłada, że jest on odpowiednio poinformowany oraz ostrożny.

Aktualizacja: 23.05.2020 09:46 Publikacja: 23.05.2020 00:01

Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd

Foto: AdobeStock

Tylko teraz dostęp do rp.pl za 29,90 zł miesięcznie zamiast 89 zł!

Pełen dostęp do serwisu rp.pl – specjalistyczne treści prawne i ekonomiczne, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Praca, Emerytury i renty
Emerytura na rękę po waloryzacji - tabela z kwotami
Materiał Promocyjny
To nie wersja wyposażenia, to styl życia
Konsumenci
Sprawa państwa Dziubaków: bank chce prawa zatrzymania
W sądzie i w urzędzie
Po wyroku ETPC Polska musi uznać związki jednopłciowe
Zawody prawnicze
Joanna Parafianowicz o studenckich praktykach: Mamy w życiu to, na co się godzimy
Materiał Promocyjny
Centrum pracy zdalnej - twój komputer
Dobra osobiste
Radna PiS nazwała Tadeusza Mazowieckiego „stalinowcem”. Jest wyrok SN
ZUS
ZUS ogłosił minimalną składkę na ubezpieczenie zdrowotne w 2023 r.