Aktualizacja: 29.01.2019 10:11 Publikacja: 29.01.2019 10:11
Foto: 123RF
Pasażerka postanowiła skorzystać z propozycji, ale przewoźnik długo nie oddawał pieniędzy. Kiedy złożyła reklamację dostała odpowiedź, że jej lot nie uległ zmianie, więc przewoźnik nie ma podstaw do uznania roszczenia.
Czytaj także: Prawa pasażerów nie zawsze takie same
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas