Za wyczarterowany lot należy się zwrot pieniędzy

Polska konsumentka kupiła dwa bilety na lot do Izraela węgierskimi liniami lotniczymi. Dwa tygodnie później dostała e-maila z informacją, że samolot którym miała lecieć został wyczarterowany przez polskie biuro podróży. Linia lotnicza zaproponowała jej zwrot pieniędzy.

Publikacja: 29.01.2019 10:11

Za wyczarterowany lot należy się zwrot pieniędzy

Foto: 123RF

Pasażerka postanowiła skorzystać z propozycji, ale przewoźnik długo nie oddawał pieniędzy. Kiedy złożyła reklamację dostała odpowiedź, że jej lot nie uległ zmianie, więc przewoźnik nie ma podstaw do uznania roszczenia.

Czytaj także: Prawa pasażerów nie zawsze takie same

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów