Reklama
Rozwiń
Reklama

Za wyczarterowany lot należy się zwrot pieniędzy

Polska konsumentka kupiła dwa bilety na lot do Izraela węgierskimi liniami lotniczymi. Dwa tygodnie później dostała e-maila z informacją, że samolot którym miała lecieć został wyczarterowany przez polskie biuro podróży. Linia lotnicza zaproponowała jej zwrot pieniędzy.

Publikacja: 29.01.2019 10:11

Za wyczarterowany lot należy się zwrot pieniędzy

Foto: 123RF

Pasażerka postanowiła skorzystać z propozycji, ale przewoźnik długo nie oddawał pieniędzy. Kiedy złożyła reklamację dostała odpowiedź, że jej lot nie uległ zmianie, więc przewoźnik nie ma podstaw do uznania roszczenia.

Czytaj także: Prawa pasażerów nie zawsze takie same

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Reklama
Reklama