Spółka CT Creative Team zajmuje się m.in. organizacją konkursów SMS-owych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziły treści reklamowe wysyłane do konsumentów, w związku z konkursem „Quiz wiedzowy". Prowadzony był on od listopada 2010  do grudnia 2011 r.

Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte w grudniu 2011 r. Wykazało ono, że SMS-y wysyłane przez CT Creative Team wprowadzały w błąd oraz nie zawierały informacji wymaganych przez prawo. Konsumenci otrzymywali jedynie wiadomości o odbiorze nagrody gwarantowanej, którą okazywała się być usługa  multimedialna na telefon, np. Przecież piszemy: Komisja ds. Nagród przyznaje Ci Nagrodę Gwarantowana w grze o 100 000 zł! Po odbiór ślij SMS: KASA na DARMOWY nr 8064!'GRATULUJEMY! SMSQuiz.pl.

W wysyłanych wiadomościach brak było informacji, że odesłanie SMS-a oznacza przystąpienie do konkursu, który polegał na wysyłaniu przez konsumentów dodatkowo płatnych SMS-ów w odpowiedzi na nadsyłane pytania. Ponadto w reklamach brak było informacji o cenie tych SMS-ów oraz organizatorze konkursu.

Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK nałożyła na CT Creative Team karę pieniężną w wysokości 141 575 tys. zł. Decyzja nie jest ostateczna, spółka odwołała się od niej do sądu.