Reklama
Rozwiń

Kiedy przewoźnik nie może przełożyć terminu lotu

Przewoźnik nie może zmieniać terminu lotu, jeśli nadal sprzedaje na niego bilety. Po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego firma uznała reklamację.

Aktualizacja: 19.09.2019 14:18 Publikacja: 19.09.2019 13:23

Kiedy przewoźnik nie może przełożyć terminu lotu

Foto: Adobe Stock

Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla sześciu osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września tego roku. Trzy miesiące przed podróżą klient dostał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie to, że na lot 8 września wciąż można było kupić bilety na stronie linii. Klient złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Powiadomiono go, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie odpowiada, to mogą z niego zrezygnować i dostaną zwrot pieniędzy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Sądy i trybunały
Coraz więcej wakatów w Trybunale Konstytucyjnym. Prawnicy mówią, co trzeba zrobić
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawnicy
Prof. Marcin Matczak: Dla mnie to podważalny prezydent
Zawody prawnicze
Rząd zmieni przepisy o zawodach adwokata i radcy. Projekt po wakacjach
Matura i egzamin ósmoklasisty
Uwaga na świadectwa. MEN przypomina szkołom zasady: nieaktualne druki do wymiany
Podatki
Rodzic może stracić ulgi w PIT, jeśli dziecko za dużo zarobi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama