Reklama

Kiedy przewoźnik nie może przełożyć terminu lotu

Przewoźnik nie może zmieniać terminu lotu, jeśli nadal sprzedaje na niego bilety. Po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego firma uznała reklamację.

Aktualizacja: 19.09.2019 14:18 Publikacja: 19.09.2019 13:23

Kiedy przewoźnik nie może przełożyć terminu lotu

Foto: Adobe Stock

Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla sześciu osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września tego roku. Trzy miesiące przed podróżą klient dostał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie to, że na lot 8 września wciąż można było kupić bilety na stronie linii. Klient złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Powiadomiono go, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie odpowiada, to mogą z niego zrezygnować i dostaną zwrot pieniędzy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Sądy i trybunały
Stracą sędziowskie togi i stan spoczynku. Plan PiS na sądownictwo po wyborach
W sądzie i w urzędzie
Jak długo trzeba spodziewać się wizyty komornika? Sąd Najwyższy rozstrzygnął
Prawo karne
„Dom zły” w Czernikach. Kazirodca usłyszał pierwszy wyrok
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Dane osobowe
Słona kara za wyciek danych jednej osoby. Ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama