Aktualizacja: 20.12.2017 06:36 Publikacja: 19.12.2017 20:44
Foto: Adobe Stock
Polacy chętnie kupują, korzystając z zagranicznych serwisów e-commerce
Foto: Rzeczpospolita
Mimo nawet kilku tygodni oczekiwania na przesyłkę chętnych do kupowania online w Chinach nie brakuje. Z danych PBI/Gemius wynika, że w ostatnich miesiącach oferty na AliExpress.com przegląda 4–5 mln osób miesięcznie. Daje mu to miejsce w dziesiątce najpopularniejszych serwisów e-handlu w Polsce.
Z racji długich terminów dostawy liczba kupujących rośnie poza sezonem świątecznym. Przyciągają ich ceny: laptopy poniżej 200 dol., zegarki za kilka, kilkanaście dolarów. Podobne są ceny ubrań czy zabawek.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas