Reklama

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Inwestorzy giełdowi, którzy korzystają z usług BM mBanku, znowu przeżywają ciężkie chwilę. Wciąż bowiem są problemy z dostępem do systemu maklerskiego.

Aktualizacja: 22.12.2020 12:03 Publikacja: 22.12.2020 10:01

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Foto: Bloomberg

„Aplikacja mobilna jest niedostępna. Działają eMakler i mInwestor. Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępu do apki mobilnej” – tak jeszcze o godz. 8 brzmiał komunikat BM mBanku.

Na stronie internetowej też pojawiła się informacja, że można zalogować się do serwisu mInwestor, a aplikacja mobilna jest niedostępna. Zdenerwowani inwestorzy wskazują jednak, że problem dotyczy nie tylko aplikacji mobilnej. Kłopot jest także z dostępem do platform webowych, przez co składanie zleceń jest utrudnione, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe. Podobne problemy pojawiały się już wczoraj.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Giełda
Berkshire Hathaway z solidnym zyskiem i górą gotówki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Giełda
Piątkowa wyprzedaż na giełdzie w Warszawie
Giełda
Dwa światy gigantów z WIG-odzież. III kwartał w LPP i CCC ujawnił różnice
Giełda
Niedźwiedzie na GPW tak łatwo nie odpuszczają
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Giełda
Akcje XTB pod presją sprzedających. Zaważyły słabe wyniki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama