Reklama
Rozwiń
Reklama

Coraz więcej wydajemy na posiłki z dostawą. Pizza najdroższa jest w Łodzi

Średnia wartość zamówienia to już 64 zł, choć różni się w zależności od miasta. Średnia tegoroczna cena pizzy w Polsce to 43 zł – o 10 proc. więcej niż w 2022 r. i to właśnie kuchnia włoska króluje na naszych stołach.

Publikacja: 23.11.2023 14:50

Coraz więcej wydajemy na posiłki z dostawą. Pizza najdroższa jest w Łodzi

Foto: Bloomberg

- Wysoka inflacja i rosnące ceny mają bezpośredni wpływ na wybory kulinarne Polaków – mówi Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl. – Klienci coraz częściej zwracają uwagę na koszt dań i dokładniej analizują oferty restauracji, poszukując ofert szytych na miarę ich kulinarnych potrzeb - dodaje.

Firma zauważa w raporcie, że dania wegetariańskie stanowią już 26,7 proc. zamówień, a 8,7proc. to oferta wegańska. W zależności od miasta różnią się też ceny - pizza w Warszawie kosztuje średnio 46 zł, w Gdańsku 40 zł, a w Poznaniu nawet jeszcze nieco mniej, podobnie w Lublinie. Najdroższa jest w Łodzi, gdzie kosztuje 46,4 zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama