16 listopada w Warszawie przedstawiciele polskiej branży public relations i komunikacji spotkają się na już dziesiątym Forum PR. Podczas jubileuszowego spotkania zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations i magazyn branżowy „Thinktank" specjaliści będą dyskutować m.in. o problematyce, z jaką spotykają się na co dzień w dobie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, w tworzeniu których udział bierze konsument czy też w czasach zwalniającej gospodarki.
Forum poświęcone będzie m.in. strategiom zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstw i ich marek w sytuacjach kryzysowych. „Dialog i zarządzanie reputacją w czasach permanentnej zmiany. Consulting. Kreatywność. Efektywność" – tak brzmi bowiem główny temat Forum PR.
Odpowiedzi na pytania o strategię udzielać będą specjaliści zarówno z kraju, jak i zza granicy. ZFPR zaprosił w tym roku m.in. Boba Bejana, odpowiedzialnego za rozwój i innowacje w MSL Group, Gunnara Angeltveita, prezesa Ecco Communication Network, który doradzał m.in. norweskiemu rządowi przy budowie wizerunku, jak również Sally Ward, dyrektor zarządzającą londyńskiego Headlines Porter Novelli.
Podczas Forum PR rozstrzygnięty zostanie także konkurs Złote Spinacze 2012. W tym roku rywalizacja odbywa się w ramach 16 kategorii głównych i kilku kategorii specjalnych.
Dodatkowo w ramach specjalnego plebiscytu internauci zagłosują na najlepszą kampanię PR ostatniego dziesięciolecia: wybiorą ją spośród 21 projektów, które w latach 2003–2011 zdobyły statuetkę Złotego Spinacza. Są wśród nich projekty realizowane m.in. dla Orange, sieci marketów Ikea, czy producenta napoju energetycznego Tiger.