Pozostałym przeszkadzają głównie rosnące koszty płac, na które wskazuje 59 proc. firm. W ciągu roku najbardziej wzrosło znaczenie konkurencji – z 50 do 54 proc.
Pozostałym przeszkadzają głównie rosnące koszty płac, na które wskazuje 59 proc. firm. W ciągu roku najbardziej wzrosło znaczenie konkurencji – z 50 do 54 proc.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Granice między rzeczywistością a cyfrową iluzją coraz bardziej się zacierają. Potrzebna jest więc edukacja konsu...
Kraje Unii Europejskiej, w tym Belgia, osiągnęły konsensus w sprawie bezterminowego zamrożenia aktywów rosyjskie...
Bank Rosji zabrał głos w sprawie zapowiadanego przez Wspólnotę zamrożenia aktywów banku na długi czas. Zapowiada...
Oligarchowie Kremla i państwowe korporacje objęte sankcjami za wspieranie wojny z Ukrainą, domagają się od europ...
Cinkciarz.pl nie zwrócił pieniędzy ponad ośmiu tysiącom klientów – tyle wierzytelności zostało zgłoszonych w pos...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas