Reklama

Indeks PMI w strefie euro w przemyśle w XI 2012 r. wyżej niż oczekiwano

Indeks PMI, określający koniunkturę w sektorze przemysłowym strefy euro, przygotowywany przez Markit Economics, wyniósł w listopadzie 2012 roku 46,2 pkt. , indeks PMI w sektorze usług - 45,7 pkt, a indeks PMI composite - 45,8 pkt. - podano wstępne wyliczenia.

Publikacja: 22.11.2012 10:32

Indeks PMI w strefie euro w przemyśle w XI 2012 r. wyżej niż oczekiwano

Foto: Bloomberg

Analitycy szacowali, że indeks w sektorze przemysłowym strefy euro wyniesie 45,6 pkt.

Wartość wskaźnika PMI powyżej 50 punktów oznacza ożywienie w sektorze przemysłowym.

Indeks PMI, określający koniunkturę w sektorze usług strefy euro, przygotowywany przez Markit Economics, wyniósł w listopadzie 2012 r. 45,7 pkt. wobec 46,0 pkt. w poprzednim miesiącu - podano wstępne wyliczenia.

Analitycy szacowali ten wskaźnik na 46,0 pkt.

Wartość indeksu PMI powyżej 50 punktów oznacza rozwój w sektorze usług.

Reklama
Reklama

Indeks powstaje na podstawie badania przeprowadzonego wśród 2.000 firm, m.in. banków i przewoźników lotniczych.

Indeks PMI composite w strefie euro, przygotowywany przez Markit Economics, wyniósł w listopadzie 2012 r. 45,8 pkt. wobec 45,7 pkt. na koniec poprzedniego miesiąca - podano wstępne wyliczenia.

Analitycy szacowali wartość tego indeksu na 45,7 pkt., bez zmian.

Wartość wskaźnika PMI powyżej 50 punktów oznacza ożywienie w gospodarce.

Analitycy szacowali, że indeks w sektorze przemysłowym strefy euro wyniesie 45,6 pkt.

Wartość wskaźnika PMI powyżej 50 punktów oznacza ożywienie w sektorze przemysłowym.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Reklama
Finanse
Bruksela zablokowała najważniejszy fundusz Putina. Kieruje nim były obywatel Ukrainy
Finanse
Członek Fed wzywa do obniżki stóp. Media typują go na następcę Jerome’a Powella
Finanse
Donald Trump twierdzi, że nie planuje zwolnić szefa Fed, Jerome’a Powella
Finanse
Srebro najdroższe od 14 lat. Powodów jest kilka
Finanse
Kulawa moralność finansowa Polaków. Ponad 2/5 z nas akceptuje oszustwa
Reklama
Reklama