Nowy napój Pepsi: Mocny zastrzyk kofeiny w walce z konkurencją

Pepsi zapowiada nowy napój. Od kwietnia 2020 roku w USA do sklepów trafi Pepsi Cafe. Będzie miał dwa razy tyle kofeiny, co zwykła Pepsi.

Aktualizacja: 13.12.2019 13:05 Publikacja: 13.12.2019 11:18

Nowy napój Pepsi: Mocny zastrzyk kofeiny w walce z konkurencją

Foto: materiały prasowe

Nowy napój pepsi będzie miał dwie wariacje smakowe - smak kawy i smak kawy z wanilia.

Nowe napoje pojawia się w amerykańskich sklepach w kwietniu 2020 roku przez krótki okres - informuje CNN.

Pepsi Cafe będzie mieszaniną dobrze znanego gazowanego napoju z kawą. W porównaniu z klasyczną Pepsi nowy napój ma mieć niemal dwa razy więcej kofeiny.

- Cola od 20 czy 30 lat jest niezmienną kategoria - przyznał w rozmowie z CNN wiceprezes ds. marketingu Pepsi Todd Kaplan. Tymczasem oczekiwania oraz preferencje konsumentów ewoluowały i pepsi musi za nimi nadążyć i się dostosować.

Nowe napoje mają być odpowiedzią na te zmienione zapotrzebowania konsumentów.

Koncern już w latach 90. zeszłego wieku testowała napój o smaku kawy - Pepsi Kona, a w latach 2000. - Pepsi Max Cino, który w sklepach był niecały rok, ponieważ okazało się, ąe jego sprzedaż jest mocno poniżej oczekiwań producenta.

Pepsi ma nadzieję, że teraz konsumenci docenia napój o smaku kawy, tym bardziej, ze największy konkurent - Coca Cola też testował rynek podobnym napojem. Coca-Cola With Coffee oraz Coca-Cola Plus Coffee, są dostępne na kilku rynkach na świecie - w tym także w Polsce - informuje CNN.

Nowy napój pepsi będzie miał dwie wariacje smakowe - smak kawy i smak kawy z wanilia.

Nowe napoje pojawia się w amerykańskich sklepach w kwietniu 2020 roku przez krótki okres - informuje CNN.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Ekonomia
Fundusz MCI na zakupach. Przejmuje firmę technologiczną
Ekonomia
Giełda dosyć mocna na Liście 2000
Materiał Promocyjny
Przyszłość polskiego biznesu ma zielony kolor
Materiał Promocyjny
ChatERP nowy wymiar wsparcia użytkownika systemów Comarch ERP
Materiał Promocyjny
ORLEN Paczka ma 4000 automatów paczkowych i rośnie w imponującym tempie
Materiał Promocyjny
Jakie technologie czy też narzędzia wspierają transformację cyfrową biznesu?