Jakub Kłoczewiak został powołany na stanowisko prezesa zarządu Contact Center. Równocześnie jest także prezesem zarządu Orange Customer Service.
Dotychczasowy prezes Contact Center - Zbigniew Biały - złożył rezygnację i odchodzi z grupy Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska).
Jakub Kłoczewiak, ukończył studia Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers.
W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding) jako dyrektor Kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem Kontrolingu i raportowania, a następnie Bill-to-Pay w TP. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi klientów Orange.
Od 1 października 2010 r. jest prezesem Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej TP i Centertela. Od lutego 2011 zasiadał również w radzie nadzorczej Contact Center.