Dzięki tej kooperacji klienci LG mogą odbierać i wysyłać urządzenia mobilne do serwisu. Korzystać mogą z ponad 1100 paczkomatów.
To już kolejna umowa partnerska podpisana przez brytyjską spółkę InPostu. W ostatnich tygodniach InPost informował o podpisaniu umowy z Holland & Barret (jeden z największych przedstawicieli branży suplementów diety) oraz Decathlonem.
Ian Caminsky, szef InPost UK, podkreśla, że usługa odbioru i nadania serwisowego sprzętu poprzez paczkomaty wspiera ofertę LG i zwiększa zadowolenie klientów.
- Z urządzeń mobilnych korzystamy niemal przez cały czas dlatego każde ich uszkodzenie, które wymaga większej naprawy, jest nieprzyjemnym doświadczeniem. Każdy dodatkowy dzień zwiększa dyskomfort. Paczkomaty skracają czas transportu do serwisu i oczekiwania na naprawiony telefon - tłumaczy.
Paczkomaty InPost oprócz Polski i Wlk. Brytanii obecne są we Włoszech, Kanadzie i Francji. W tym ostatnim kraju InPost podpisał m.in. strategiczną umowę z siecią E.Leclerc. Urządzenia InPostu działają także m.in. w Rosji, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Chile, krajach bałtyckich, Australii, czy Kolumbii. Na koniec 2015 r. na całym świecie działało w sumie ponad 5 tys. paczkomatów, z czego ponad 4 tys. w sieci InPost.