Reklama

Wyznaczamy trendy na rynku kosmetycznym

Rozmowa | Katarzyna Milanovic, prezes NIVEA POLSKA.

Publikacja: 12.05.2017 11:17

Czy rynek kosmetyczny określiłaby pani jako wyjątkowo innowacyjny? Katarzyna Milanovic:

Rynek kosmetyczny w Polsce dostarcza co roku około 300 nowych produktów do pielęgnacji twarzy. W Niemczech, dla porównania, rocznie jest ich około 30. Skala wprowadzanych u nas nowinek jest więc niebywała i można by się pokusić o stwierdzenie, że Polska jest pod tym względem bardzo innowacyjnym rynkiem. Trzeba przyznać, że w tym zakresie polskie firmy działają wyjątkowo dynamicznie. Jednak nie wszystko, co zostało nazwane innowacją, faktycznie nią jest. Ilość przełomowych w kosmetyce odkryć nie jest duża. Za to jakościowo bardzo wartościowa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama