Wyznaczamy trendy na rynku kosmetycznym

Rozmowa | Katarzyna Milanovic, prezes NIVEA POLSKA.

Publikacja: 12.05.2017 11:17

Czy rynek kosmetyczny określiłaby pani jako wyjątkowo innowacyjny? Katarzyna Milanovic:

Rynek kosmetyczny w Polsce dostarcza co roku około 300 nowych produktów do pielęgnacji twarzy. W Niemczech, dla porównania, rocznie jest ich około 30. Skala wprowadzanych u nas nowinek jest więc niebywała i można by się pokusić o stwierdzenie, że Polska jest pod tym względem bardzo innowacyjnym rynkiem. Trzeba przyznać, że w tym zakresie polskie firmy działają wyjątkowo dynamicznie. Jednak nie wszystko, co zostało nazwane innowacją, faktycznie nią jest. Ilość przełomowych w kosmetyce odkryć nie jest duża. Za to jakościowo bardzo wartościowa.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy