Reklama

Wyznaczamy trendy na rynku kosmetycznym

Rozmowa | Katarzyna Milanovic, prezes NIVEA POLSKA.

Publikacja: 12.05.2017 11:17

Czy rynek kosmetyczny określiłaby pani jako wyjątkowo innowacyjny? Katarzyna Milanovic:

Rynek kosmetyczny w Polsce dostarcza co roku około 300 nowych produktów do pielęgnacji twarzy. W Niemczech, dla porównania, rocznie jest ich około 30. Skala wprowadzanych u nas nowinek jest więc niebywała i można by się pokusić o stwierdzenie, że Polska jest pod tym względem bardzo innowacyjnym rynkiem. Trzeba przyznać, że w tym zakresie polskie firmy działają wyjątkowo dynamicznie. Jednak nie wszystko, co zostało nazwane innowacją, faktycznie nią jest. Ilość przełomowych w kosmetyce odkryć nie jest duża. Za to jakościowo bardzo wartościowa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama