Przyznanie nagród to kolejny etap projektu „Marka regionalna kluczem do wywołania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach Lubelszczyzny”, realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.
– Naszym celem jest promocja produktów i usług firm zarejestrowanych na terenie województwa lubelskiego. Chcemy, by stały się rozpoznawalne na rynku – mówi Jacek Skoczylas, pracownik biura projektu w Urzędzie Marszałkowskim. – Cieszymy się, że nasz projekt znajduje uznanie u przedsiębiorców, ale także mieszkańców Lubelszczyzny, którzy zaczynają kupować produkty regionalne.Wyróżnione przedsiębiorstwa uzyskują prawo do umieszczania marki „Lubelskie” na swoich produktach i we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych przez dwa lata.
Na zdjęciu – certyfikaty marka „Lubelskie” odbierają (od lewej): Wojciech Gucwa, prezes Uzdrowiska Nałęczów, Jarosław Janik, prezes Spółdzielni Pszczelarskiej Apis, Jan Szulżyk, prezes Pol-Skone, Tadeusz Badach, prezes OSM Krasnystaw, i Stanisław Adamiak, prezes Chłodni Zomar.