Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
Aktualizacja: 28.05.2013 17:36 Publikacja: 28.05.2013 17:36
Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
. Jego zdaniem będzie m.in. wprowadzenie nowych standardów w tym obszarze.
Konrad Koper ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej w PTC managera call center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing" na University of Illinois.
Konrad Koper zacznie pracę w UPC od 3 czerwca 2013 r.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Konrad Koper
zastąpi
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas