Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
Aktualizacja: 28.05.2013 17:36 Publikacja: 28.05.2013 17:36
Konrad Koper
zastąpi
Ewę Wesoły
na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów w U
PC Polska
. Jego zdaniem będzie m.in. wprowadzenie nowych standardów w tym obszarze.
Konrad Koper ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej w PTC managera call center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing" na University of Illinois.
Konrad Koper zacznie pracę w UPC od 3 czerwca 2013 r.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Konrad Koper
zastąpi
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas