Reklama

Konrad Koper będzie wprowadzał nowe standardy obsługi klientów w UPC

Publikacja: 28.05.2013 17:36

Konrad Koper

zastąpi

Ewę Wesoły

na stanowisku dyrektora ogólnopolskiego biura obsługi klientów  w U

PC Polska

Reklama
Reklama

. Jego  zdaniem będzie m.in. wprowadzenie nowych standardów w tym obszarze.

Konrad Koper ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora pionu obsługi klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko dyrektora contact center, a wcześniej w PTC managera call center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing" na University of Illinois.

Konrad Koper zacznie pracę w UPC od 3 czerwca 2013 r.

Konrad Koper

zastąpi

Pozostało jeszcze 97% artykułu
Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama