Agnieszka Węglarz
, która przez ostatnie pięć lat pracowała w Departamencie Strategii Marketingowej w
Polkomtelu
, zmieniła pracodawcę. Od 1 czerwca jest zatrudniona w
Aktualizacja: 03.06.2013 13:02 Publikacja: 03.06.2013 13:02
Foto: ROL
Agnieszka Węglarz
, która przez ostatnie pięć lat pracowała w Departamencie Strategii Marketingowej w
Polkomtelu
, zmieniła pracodawcę. Od 1 czerwca jest zatrudniona w
Sygnity
jako dyrektor Biura Marketingu, Relacji Zewnętrznych i Komunikacji Korporacyjnej.
Agnieszka Węglarz jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Była też stypendystką University College Galway oraz Sussex University w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Pracowała m.in. w agencjach reklamowych, tj.: JWT, Ammirati Puris Lintas, Publicis oraz Leo Burnett. W latach 2001-2006 była dyrektorem działu strategii w agencji G7. Brała udział we wprowadzeniu na rynek Wizji TV, kampanii prywatyzacyjnej Telekomunikacji Polskiej i odświeżenie marki Era. W Polkomtelu odpowiadała w swoim czasie za strategię marketingową i działania dla rynku masowego. Koordynowała także prace Departamentu Zarządzania Marką odpowiadając za zarządzanie marką, analizami konsumenckimi oraz badaniami marketingowymi.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Czy Łódź może stać się sercem polskiej innowacji? – Miasto ma ogromny potencjał – uważa Tomasz Krysiński, profes...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas