Reklama
Rozwiń
Reklama

Genewa traci swój blask. Targi pod presją ruchu #MeToo

Podczas szwajcarskiego pokazu aut zobaczymy mniej niż kiedykolwiek skąpo ubranych kobiet na stanowiskach producentów aut. Większość marek pozostaje pod wielką presją kampanii #MeToo – donosi Bloomberg.

Aktualizacja: 04.03.2018 16:03 Publikacja: 04.03.2018 13:03

Targi w Genewie w 2017 roku

Targi w Genewie w 2017 roku

Foto: Chris Ratcliffe

Jeszcze dwanaście miesięcy temu dwie blondynki w skąpych, obcisłych srebrnych sukienkach i szpilkach można był spotkać na stanowisku Ssangyong Motor podczas pokazu w Genewie. W tym roku zostaną one zastąpione przez modeli obu płci ubranych w odzież sportową promujących nową linię pick-upów i pozostałe auta.

Jednak nie tylko Ssangyong pozostaje pod presją globalnego ruchu #MeToo przeciwko molestowaniu seksualnemu. Więksi producenci samochodów, w tym Toyota Motor Corp., Fiat Chrysler Automobiles NV i Nissan Motor Co., również zapowiedzieli zmiany. "Czasy się zmieniły" – powiedziała Sara Jenkins, rzeczniczka prasowa Nissana, który już w ubiegłym roku przestał zatrudniać modelki na pokazy. "Bardziej sensowne jest angażowanie specjalistów od produktów, ponieważ sprzedajemy samochody" – dodała.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama