Pielgrzymi szli na Jasną Górę z aplikacją mobilną

Bonafide – aplikacja mobilna stworzona przez Związek Cyfrowa Polska (ZCP), który zrzesza takie firmy, jak Samsung, LG, czy Google – przyjęła się wśród uczestników pięciu pielgrzymek na Jasną Górę.

Aktualizacja: 21.08.2018 13:20 Publikacja: 21.08.2018 13:09

Jasna Góra

Jasna Góra

Foto: Fotorzepa, Monika Kuc

Cyfrowe rozwiązanie adresowane specjalnie pielgrzymom, o którym „Rzeczpospolita” pisała kilka tygodni temu, pilotażowo testowano w sierpniu. Apkę w tym czasie pobrało prawie 2 tys. osób. Jak podaje ZCP, największą grupą odbiorców Bonafide okazali się 20-kilkulatkowie.

Czytaj także: Innowacyjna aplikacja specjalnie dla pielgrzyma

Bonafide testowano podczas pielgrzymek: lubelskiej, kieleckiej, krakowskiej, radomskiej oraz warszawskiej pielgrzymki niepełnosprawnych.

- Była to akcja pilotażowa zainicjonowana tuż przed rozpoczęciem się pielgrzymek, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że aplikacja przyjęła się z takim zainteresowaniem - mówi Michał Kanownik, prezes związku.

I zapowiada, że po udanym debiucie projekt powinien zostać rozszerzony na całą Polskę. - Jeszcze tej jesieni chcemy zorganizować specjalne szkolenia z obsługi aplikacji dla duchownych z całego kraju, którzy odpowiadają za organizację pielgrzymek w swoich diecezjach tak, by w przyszłym roku Bonafide mogła połączyć wszystkich pielgrzymów z każdego zakątka Polski - podkreśla Kanownik.

Aplikacja ta łączy w sobie cechy portalu społecznościowego, gdzie można relacjonować przebieg wędrówki, ułatwia organizatorom kontakt z uczestnikami pielgrzymek, umożliwia zapoznanie się z trasą konkretnej pielgrzymki, znajdowanie punktów żywieniowych i noclegów na tarasie. - Możliwość umieszczania swoich relacji, przemyśleń, czy choćby zdjęć z trasy okazała się atrakcyjna dla testujących aplikację pielgrzymów - zaznacza prezes ZCP.

Cyfrowe rozwiązanie adresowane specjalnie pielgrzymom, o którym „Rzeczpospolita” pisała kilka tygodni temu, pilotażowo testowano w sierpniu. Apkę w tym czasie pobrało prawie 2 tys. osób. Jak podaje ZCP, największą grupą odbiorców Bonafide okazali się 20-kilkulatkowie.

Czytaj także: Innowacyjna aplikacja specjalnie dla pielgrzyma

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił