W Browarach Regionalnych Łomża, będących częścią grupy Van Pur, przyznają, że siłą napędową sprzedaży jest Łomża Export Miodowe, obecnej na rynku od kilku tygodni. Jej udział w łącznej sprzedaży piw pod marką Łomża (firma sprzedaje także m.in. Łomżę Export Niepasteryzowaną) wynosi ok. 10 proc.

Tymczasem browar nie powiedział ostatniego słowa. Na rynek wprowadza właśnie Łomżę Export Pszeniczne. — Łomża Export Pszeniczne należy do najpopularniejszej odmiany piw pszenicznych: Hefe Weizen - mówi Jarosław Zawistowski, główny piwowar Browarów Regionalnych Łomża. - Prace nad dopracowaniem receptury zajęły kilka miesięcy.  Zależało nam bowiem, aby pszeniczne piwo z Łomży posiadało wszystkie atrybuty produktowe charakterystyczne dla tego podgatunku — dodaje.

W pierwszym kwartale 2011 r. łączna sprzedaż piwa wyniosła w Polsce niemal 7,1 mln litrów i była o 0,7 proc. wyższa niż rok wcześniej — podaje Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.