Początek 2020 roku sprawił, że niemal cały biznes musiał zmienić swoje plany, przemodelować budżety i cele. Choć minione tygodnie przyniosły przedsiębiorcom pewne odbicie i powrót pewności siebie, o udzielonej markom i firmom lekcji nie może zapomnieć żaden menedżer czy szef organizacji. Po pandemii klienci będą zwracać uwagę na nowe aspekty działania firm, a dawne rozwiązania i sposoby komunikacji mogą już nie działać.
By wspomóc menadżerów zarządzających budżetami w doborze najefektywniejszych środków komunikacyjnych oraz specjalistów PR – w wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów, Związek Firm Public Relations organizuje konferencję „PR 2021. Challenge accepted!”. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się 27-28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00.
Konferencja będzie stanowić z jednej strony przegląd doświadczeń branży PR z ostatnich miesięcy i najważniejsze wnioski z pierwszej lekcji zarządzania komunikacją w pandemii. Z drugiej strony eksperci przedstawią analizy i przewidywania na kolejny rok, omówią nowe trendy i praktyczne rozwiązania, które wspomogą firmy w planowaniu działań PR i efektywnej alokacji budżetu.
Program konferencji
Konferencję rozpocznie prelekcja Francisa Inghama, Chief Executive ICCO (Międzynarodowa Organizacja Konsultantów ds. Komunikacji), który przedstawi swoisty przegląd reakcji specjalistów PR na świecie wobec epidemii COVID-19. Następnie Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski z firmy Kantar przeanalizują 10 pytań, na które każda firma powinna sobie odpowiedzieć w związku z działaniami podejmowanymi w najbliższych miesiącach. Pierwszego dnia konferencji wystąpi także m.in. Cezary Szymanek, Redaktor Naczelny rp.pl i zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, który przedstawi temat wpływu epidemii na rynki medialne.
Drugiego dnia konferencji wystąpienie wygłosi m.in. Jan Jakub Wygnański, założyciel i Prezes Fundacji STOCZNIA, który podejmie próbę odpowiedzi na pytanie, czym jest „nowa normalność”, o której szeroko słyszymy oraz jaki rachunek konsumenci wystawią firmom za ich zachowanie w czasie pandemii. Z kolei Wawrzyniec Smoczyński, założyciel i Prezes Fundacji Nowej Wspólnoty, opowie o świecie, do jakiego w Polsce wracamy po lockdownie i wyborach oraz jak możemy wykorzystać obecny czas do budowy fundamentów lepszej przyszłości – na poziomie firm, wspólnot i całego kraju.