Polska branża PR przyjmuje wyzwanie. Zbliża się konferencja „PR 2021. Challenge accepted!”

O jakie cele komunikacyjne powinny zadbać organizacje w nowym roku? Jakie działania public relations podejmować, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów w tzw. nowej normalności? Odpowiedzi na te pytania padną 27 i 28 sierpnia podczas największej branżowej konferencji PR, podczas której eksperci i praktycy omówią najskuteczniejsze strategie zarządzania komunikacją w erze post-COVID. Spotkanie organizuje Związek Firm Public Relations.

Aktualizacja: 24.08.2020 01:22 Publikacja: 21.08.2020 00:01

Polska branża PR przyjmuje wyzwanie. Zbliża się konferencja „PR 2021. Challenge accepted!”

Foto: Adobe Stock

Początek 2020 roku sprawił, że niemal cały biznes musiał zmienić swoje plany, przemodelować budżety i cele. Choć minione tygodnie przyniosły przedsiębiorcom pewne odbicie i powrót pewności siebie, o udzielonej markom i firmom lekcji nie może zapomnieć żaden menedżer czy szef organizacji. Po pandemii klienci będą zwracać uwagę na nowe aspekty działania firm, a dawne rozwiązania i sposoby komunikacji mogą już nie działać.

By wspomóc menadżerów zarządzających budżetami w doborze najefektywniejszych środków komunikacyjnych oraz specjalistów PR – w wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów, Związek Firm Public Relations organizuje konferencję „PR 2021. Challenge accepted!”. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się 27-28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00.

Pozostało 82% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto