Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.02.2015 11:30 Publikacja: 08.02.2015 11:30
Jeep Renegade
Foto: materiały prasowe
Przybywa ich tak szybko, że Jeep zakończył ubiegły rok rekordowym wynikiem 1674 sprzedanych samochodów i przeszło 51-procentowym wzrostem w porównaniu do roku 2013. A w styczniu w rankingu pięćdziesięciu najpopularniejszych marek odnotował największy wzrost sprzedaży w ujęciu rok do roku: liczba rejestracji samochodów tej marki sięgnęła 185 aut, co jest rezultatem lepszym od ubiegłorocznego o 143 procent.
Już w grudniu ubiegłego roku Jeep mocno parł w górę. Rejestracje podskoczyły wtedy w porównaniu z listopadem o jedną czwartą. W całym ubiegłym roku flagowy model Jeep Grand Cherokee zajął drugie miejsce w mocno obsadzonym segmencie luksusowych SUV-ów, ze sprzedażą 925 sztuk. To prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Udany debiut na rynku zaliczył model Cherokee, który w marce jest drugi pod względem sprzedaży (282 szt.), wyprzedzając model Compass (248 szt.). Także początek 2015 roku Jeep będzie mógł zaliczyć do bardzo udanych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Administracja Trumpa chce zmusić producentów leków do podniesienia cen w Europie i innych regionach świata, co m...
Koncern Stellantis ostrzega, że bez złagodzenia wymogów emisji, będzie musiał ograniczyć sprzedaż samochodów spa...
Prezydent Donald Trump w czwartek zażądał dymisji dyrektora generalnego Intela, Lip-Bu Tana, w związku z doniesi...
Prawie do 3,8 tysiąca wzrosła liczba niewypłacalności ogłoszonych w I połowie 2025 roku. To niemal o jedną piątą...
Akcje wehikułu inwestycyjnego, stworzonego przez jednego z największych guru inwestorów, radziły sobie w ostatni...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas