Przybywa ich tak szybko, że Jeep zakończył ubiegły rok rekordowym wynikiem 1674 sprzedanych samochodów i przeszło 51-procentowym wzrostem w porównaniu do roku 2013. A w styczniu w rankingu pięćdziesięciu najpopularniejszych marek odnotował największy wzrost sprzedaży w ujęciu rok do roku: liczba rejestracji samochodów tej marki sięgnęła 185 aut, co jest rezultatem lepszym od ubiegłorocznego o 143 procent.
Już w grudniu ubiegłego roku Jeep mocno parł w górę. Rejestracje podskoczyły wtedy w porównaniu z listopadem o jedną czwartą. W całym ubiegłym roku flagowy model Jeep Grand Cherokee zajął drugie miejsce w mocno obsadzonym segmencie luksusowych SUV-ów, ze sprzedażą 925 sztuk. To prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Udany debiut na rynku zaliczył model Cherokee, który w marce jest drugi pod względem sprzedaży (282 szt.), wyprzedzając model Compass (248 szt.). Także początek 2015 roku Jeep będzie mógł zaliczyć do bardzo udanych.