Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 27.10.2015 15:13 Publikacja: 27.10.2015 15:13
Foto: Bloomberg
FedEx przewiduje, że między "czarnym piątkiem" 27 listopada a Wigilią Bożego Narodzenia dostarczy o 12,4 proc. więcej przesyłek niż w ubiegłym roku. Szacunki oparte są na prognozie wzrostu obrotów e-handlu.
Krajowa Federacja Sprzedawców Detalicznych (NRF) spodziewa się, że w tym roku obroty sklepów internetowych wzrosną w listopadzie i grudniu o 6-8 proc. w porównaniu z ubr. Sprzedaż wszystkich sklepów w USA ma zwiększyć się o 3,7 proc. Najwięcej przesyłek ma dotrzeć do FedEx-u w "cyfrowy poniedziałek" (Cyber Monday – 30 listopada) oraz w dwa pierwsze poniedziałki grudnia. W te dni liczba paczek ma być dwukrotnie wyższa od dziennej średniej. "Rozwój e-handlu i boom jakiego doświadczamy znacznie wykracza ponad to, czego mogliśmy się spodziewać" – uważa Logan Purk, analityczka rynku spedycyjnego w firmie Edward Jones.
Zmodernizowanych ma być 16 Kasiek, czyli samolotów transportowych C-295M CASA. Remonty są rozłożone na lata 2025-2033 i będą przeprowadzane głównie w zakładach Airbusa na Okęciu.
Główną bohaterką gry będzie Ciri, przybrana córka Geralta z Rivii - wynika ze zwiastuna nowej części wiedźmińskiej sagi. Został wyświetlony już kilka milionów razy. Na wieści ze studia reaguje też kurs akcji.
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r.
Jest piątek, 13 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Rozmowy Grupy WB i Hanwha Aerospace o utworzeniu joint venture i produkcji pocisków powinny się zakończyć w lipcu. Produkcja ma ruszyć najpóźniej w 2029 r.
Choć rynek kurierski nad Wisłą rozgrzany jest do czerwoności, to mniejsze podmioty z branży ledwo zipią. Aż 78 proc. działalności gospodarczych w tym sektorze znajduje się w słabej lub wręcz bardzo złej kondycji – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.
UPS zapowiedział, że zwolni 12 000 pracowników i opublikował prognozę przychodów na ten rok, która spowodowała gwałtowny spadek akcji spółki.
Wśród instytucjonalnych klientów branży kurierskiej rośnie znaczenie przemysłu motoryzacyjnego. Pomimo gospodarczych zawirowań, to ważny klient dla globalnych firm logistycznych.
W trzecim kwartale UPS zanotował potężne spadki przychodów i zysku. Kurierski gigant musi zdobyć nowy segment rynku.
Sklepy notują spadki w internetowych zakupach, maleje liczba kurierskich przesyłek lotniczych
Niektórzy operatorzy kurierscy widzą poprawę i sygnalizują rosnące przychody oraz lepsze wyniki na koniec 2023 roku.
Lider rynku kurierskiego, UPS, zbiera krytykę i wygląda na to, że inwestorzy są rozczarowani wiodącą firmą kurierską, która nie rozwija sieci dostaw paczek.
Wyniki z marca trzech globalnych graczy rynku przesyłek kurierskich dają nadzieję na lekką poprawę w drugiej połowie roku. Możliwe, że wśród konsumentów najgorsze już minęło.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas