Gospodarka ma się bronić, ale promocja nie zaszkodzi

Budżetem 100 mln zł rocznie na promocję marki Polska na świecie ma dysponować nowa Polska Fundacja Narodowa.

Publikacja: 13.07.2016 19:51

Gospodarka ma się bronić, ale promocja nie zaszkodzi

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

W środę w obecności Beaty Szydło i ministra Skarbu Państwa Dawida Jackiewicza list intencyjny w sprawie powołania Polskiej Fundacji Narodowej podpisało 17 spółek państwowych. Większość to firmy notowane na giełdzie, z których dziesięć należy do indeksu 20 największych na warszawskim parkiecie.

– Dzięki wykorzystaniu potencjału i energii spółek Skarbu Państwa fundacja ma budować polską markę na świecie – podkreślała premier Beata Szydło, ogłaszając powołanie podmiotu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Znamy laureatów 14. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Chińskie auta zalewają Europę, Trump grozi Rosji, Macron w Azji
Biznes
Plan dla zbrojeniówki krok bliżej. Jest decyzja rządu
Materiał Promocyjny
Europejska suwerenność cyfrowa: Play i Scaleway łączą siły w rewolucji chmurowej dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Afera Volkswagena: zapadły wyroki więzienia dla byłych menedżerów
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont