Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Jakie korzyści daje firmom i ich klientom wprowadzenie programów lojalnościowych i czy są one skuteczne?

Aktualizacja: 18.08.2016 14:22 Publikacja: 18.08.2016 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Foto: Rzeczpospolita

PAYBACK to multipartnerski program bonusowy działający w Polsce od 2009 r. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów za każdy dokonany zakup w wybranych sklepach tradycyjnych oraz internetowych, a następnie wymienienie ich na nagrody lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów. Tego typu programy lojalnościowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą liczby - kartę PAYBACK posiada obecnie w Polsce ok. 7 milionów osób.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Reklama
Reklama