Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Jakie korzyści daje firmom i ich klientom wprowadzenie programów lojalnościowych i czy są one skuteczne?

Aktualizacja: 18.08.2016 14:22 Publikacja: 18.08.2016 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Foto: Rzeczpospolita

PAYBACK to multipartnerski program bonusowy działający w Polsce od 2009 r. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów za każdy dokonany zakup w wybranych sklepach tradycyjnych oraz internetowych, a następnie wymienienie ich na nagrody lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów. Tego typu programy lojalnościowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą liczby - kartę PAYBACK posiada obecnie w Polsce ok. 7 milionów osób.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama