Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Jakie korzyści daje firmom i ich klientom wprowadzenie programów lojalnościowych i czy są one skuteczne?

Aktualizacja: 18.08.2016 14:22 Publikacja: 18.08.2016 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Foto: Rzeczpospolita

PAYBACK to multipartnerski program bonusowy działający w Polsce od 2009 r. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów za każdy dokonany zakup w wybranych sklepach tradycyjnych oraz internetowych, a następnie wymienienie ich na nagrody lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów. Tego typu programy lojalnościowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą liczby - kartę PAYBACK posiada obecnie w Polsce ok. 7 milionów osób.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama