Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Jakie korzyści daje firmom i ich klientom wprowadzenie programów lojalnościowych i czy są one skuteczne?

Aktualizacja: 18.08.2016 14:22 Publikacja: 18.08.2016 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Michał Pieprzny: Lojalny klient oczekuje nagrody

Foto: Rzeczpospolita

PAYBACK to multipartnerski program bonusowy działający w Polsce od 2009 r. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów za każdy dokonany zakup w wybranych sklepach tradycyjnych oraz internetowych, a następnie wymienienie ich na nagrody lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów lub płacenie punktami za zakupy u wybranych partnerów. Tego typu programy lojalnościowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, o czym świadczą liczby - kartę PAYBACK posiada obecnie w Polsce ok. 7 milionów osób.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama