Aktualizacja: 13.12.2017 21:17 Publikacja: 13.12.2017 21:00
Foto: Bloomberg
Pół miliona klientów kontraktowych ma Nju.mobile, submarka Orange Polska oferująca usługi prepaid i abonamentowe przez internet – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Dane te potwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. To o 150 tys. więcej niż we wrześniu 2016 r. i ważny moment dla projektu, który w przyszłym roku skończy pięć lat.
W sumie Nju.mobile ma obecnie ok. 800 tys. użytkowników, czyli mniej niż przed rokiem. Statystykom w segmencie prepaid zaszkodziła – jak i innym telekomom – tzw. ustawa antyterrorystyczna.
Waszyngton i Pekin zbliżają się do przełomowego porozumienia, w Polsce przybywa pustych mieszkań, a Unia Europej...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W wieku 59 lat zmarł Maciej Adamkiewicz, polski miliarder, chirurg i wieloletni szef spółki Adamed Pharma. Był n...
Reżyser Francis Ford Coppola sprzedaje kilka cennych przedmiotów ze swojej osobistej kolekcji. Jak podaje magazy...
Moderna poinformowała, że zrezygnuje z dalszych prac nad eksperymentalną szczepionką przeciwko cytomegalowirusow...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rosję czeka gospodarczy wstrząs po decyzjach USA i UE o nowych sankcjach, a Indie i Chiny ograniczają handel z K...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas