Reklama

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Heyah, Nju.mobile, Plush – submarki dużych operatorów mobilnych nie znikną, bo pełnią ważną rolę, uważają eksperci.

Aktualizacja: 13.12.2017 21:17 Publikacja: 13.12.2017 21:00

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Foto: Bloomberg

Pół miliona klientów kontraktowych ma Nju.mobile, submarka Orange Polska oferująca usługi prepaid i abonamentowe przez internet – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Dane te potwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. To o 150 tys. więcej niż we wrześniu 2016 r. i ważny moment dla projektu, który w przyszłym roku skończy pięć lat.

W sumie Nju.mobile ma obecnie ok. 800 tys. użytkowników, czyli mniej niż przed rokiem. Statystykom w segmencie prepaid zaszkodziła – jak i innym telekomom – tzw. ustawa antyterrorystyczna.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Biznes
Polska gospodarka przyspiesza, fundusze obligacji, chmurowy sojusz Amazon–Google
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama