Reklama

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Heyah, Nju.mobile, Plush – submarki dużych operatorów mobilnych nie znikną, bo pełnią ważną rolę, uważają eksperci.

Aktualizacja: 13.12.2017 21:17 Publikacja: 13.12.2017 21:00

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Foto: Bloomberg

Pół miliona klientów kontraktowych ma Nju.mobile, submarka Orange Polska oferująca usługi prepaid i abonamentowe przez internet – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Dane te potwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. To o 150 tys. więcej niż we wrześniu 2016 r. i ważny moment dla projektu, który w przyszłym roku skończy pięć lat.

W sumie Nju.mobile ma obecnie ok. 800 tys. użytkowników, czyli mniej niż przed rokiem. Statystykom w segmencie prepaid zaszkodziła – jak i innym telekomom – tzw. ustawa antyterrorystyczna.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama