Reklama

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Heyah, Nju.mobile, Plush – submarki dużych operatorów mobilnych nie znikną, bo pełnią ważną rolę, uważają eksperci.

Aktualizacja: 13.12.2017 21:17 Publikacja: 13.12.2017 21:00

Co dalej z komórkowymi spec-markami

Foto: Bloomberg

Pół miliona klientów kontraktowych ma Nju.mobile, submarka Orange Polska oferująca usługi prepaid i abonamentowe przez internet – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Dane te potwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. To o 150 tys. więcej niż we wrześniu 2016 r. i ważny moment dla projektu, który w przyszłym roku skończy pięć lat.

W sumie Nju.mobile ma obecnie ok. 800 tys. użytkowników, czyli mniej niż przed rokiem. Statystykom w segmencie prepaid zaszkodziła – jak i innym telekomom – tzw. ustawa antyterrorystyczna.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Biznes
Prawie półtora miliarda złotych więcej na gwarancje dla polskich przedsiębiorstw
Biznes
Polacy o zamożności kraju, rozmowy USA–Rosja i obniżka stóp procentowych
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Państwo musi nałożyć chomąto na głupotę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Amerykańskie stowarzyszenie wyrzuca ekonomistę Larry’ego Summersa za związki z Epsteinem
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama