Reklama

Berlińczycy stali po buty-bilet na autobus od Adidasa

Buty będące równocześnie biletem na komunikację miejską okazały się być strzałem w dziesiątkę.

Aktualizacja: 18.01.2018 11:37 Publikacja: 18.01.2018 10:00

Berlińczycy stali po buty-bilet na autobus od Adidasa

Foto: www.adidas.com

Limitowana kolekcja sportowych butów od Adidasa sama w sobie może być atrakcją jak kreacje od najmodniejszych projektantów, jednak Adidas podniósł stawkę przy okazji sprzedając buty za de facto ujemną kwotę. Sama promocja butów sprawiła zaś, że ponad 500 osób cierpliwie oczekiwało na otwarcie sklepu. Niektórzy nawet parę dni. Zupełnie jak niegdyś po produkty z logo nadgryzionego jabłka.

- Nie jestem wielką fanką Adidasa, ale wydaje mi się, że pomysł by dostać bilet jest fajny. Część ludzi zapewne je sprzeda, ale ja zamierzam je nosić – powiedziała „Guardianowi” jedna z klientek stojących w kolejce.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polska gospodarka przyspiesza, fundusze obligacji, chmurowy sojusz Amazon–Google
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama