Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.01.2018 11:37 Publikacja: 18.01.2018 10:00
Foto: www.adidas.com
Limitowana kolekcja sportowych butów od Adidasa sama w sobie może być atrakcją jak kreacje od najmodniejszych projektantów, jednak Adidas podniósł stawkę przy okazji sprzedając buty za de facto ujemną kwotę. Sama promocja butów sprawiła zaś, że ponad 500 osób cierpliwie oczekiwało na otwarcie sklepu. Niektórzy nawet parę dni. Zupełnie jak niegdyś po produkty z logo nadgryzionego jabłka.
- Nie jestem wielką fanką Adidasa, ale wydaje mi się, że pomysł by dostać bilet jest fajny. Część ludzi zapewne je sprzeda, ale ja zamierzam je nosić – powiedziała „Guardianowi” jedna z klientek stojących w kolejce.
Izraelski atak na irańskie cele nuklearne pogłębia konflikt na Bliskim Wschodzie. TikTok rewolucjonizuje e-comme...
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Wkrótce będziemy omawiać 13. pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skiero...
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas