Reklama
Rozwiń
Reklama

Berlińczycy stali po buty-bilet na autobus od Adidasa

Buty będące równocześnie biletem na komunikację miejską okazały się być strzałem w dziesiątkę.

Aktualizacja: 18.01.2018 11:37 Publikacja: 18.01.2018 10:00

Berlińczycy stali po buty-bilet na autobus od Adidasa

Foto: www.adidas.com

Limitowana kolekcja sportowych butów od Adidasa sama w sobie może być atrakcją jak kreacje od najmodniejszych projektantów, jednak Adidas podniósł stawkę przy okazji sprzedając buty za de facto ujemną kwotę. Sama promocja butów sprawiła zaś, że ponad 500 osób cierpliwie oczekiwało na otwarcie sklepu. Niektórzy nawet parę dni. Zupełnie jak niegdyś po produkty z logo nadgryzionego jabłka.

- Nie jestem wielką fanką Adidasa, ale wydaje mi się, że pomysł by dostać bilet jest fajny. Część ludzi zapewne je sprzeda, ale ja zamierzam je nosić – powiedziała „Guardianowi” jedna z klientek stojących w kolejce.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama