Marvipol na warszawskim rynku jest obecny od ponad 20 lat. A ostatni rok – 2017 – był dla spółki wyjątkowy, jeśli chodzi o osiągnięte wyniki. To efekt zawarcia 765 umów na sprzedaż mieszkań i lokali użytkowych. Co sprawia, że kupujący wybierają Marvipol? Konkurencja na tym rynku jest przecież ogromna.
Konkurencja jest na trwale wpisana w charakter każdego biznesu, wymusza nieustanny wzrost efektywności, inwestycje w siebie i zespół. Sukces w branży deweloperskiej jest wynikiem wielu czynników. Poczynając od zakupu gruntu w atrakcyjnej lokalizacji i na ekonomicznie uzasadnionych warunkach, właściwym wyborze projektu architektonicznego, generalnego wykonawcy czy konstrukcji samej oferty i modelu sprzedaży. Marvipol przez ponad dwie dekady zbudował wizerunek dewelopera, którego budynki wyróżniają się ponadczasową architekturą oraz wysoką jakością i solidnością wykonania.
Marvipol nigdy nie był, nie jest i nie będzie deweloperem wolumenowym, uczestniczącym w wyścigu o wybudowanie największej liczby mieszkań. Stąd miarą naszego biznesowego sukcesu są z jednej strony generowany zwrot na kapitale i masa wypracowywanej marży, z drugiej zadowoleni klienci, którzy na tak konkurencyjnym rynku zdecydowali się kupić wyjątkowy produkt z oferty Marvipol, kierując się z reguły nie tylko ceną, ale także atutami naszych inwestycji.
Pochodną naszego modelu działalności na rynku mieszkaniowym i szerzej – podejścia do biznesu – była decyzja o uzupełnieniu biznesu deweloperskiego o segment magazynowy. Projekty magazynowe to przedsięwzięcia o zupełnie innej charakterystyce biznesowej, realizowane zdecydowanie szybciej niż mieszkaniowe, nieobarczone – z racji lokalizacji – istotnymi ryzykami administracyjnymi typowymi dla projektów mieszkaniowych, adresowane do profesjonalnego klienta. Wchodząc w ten biznes zdywersyfikowaliśmy biznesowe ryzyka, niezmiennie osiągając ponadprzeciętny zysk na zaangażowanym kapitale.
Czy 2017 rok to tylko rekordy w sprzedaży dla firmy, czy również inwestycje?