Na otwarciu piątkowej sesji akcje TSG podrożały o 13,5 proc. Przed godz. 10 taka skala wzrostów się utrzymuje (kurs wynosi obecnie 51,89 zł), a wartość obrotu przekroczyła już 3,5 mln zł.
Do obrotu wprowadzonych zostało ponad 7,27 mln akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie ponad 2 mln akcji, co stanowi około 28 proc. kapitału. Cena sprzedaży akcji została ustalona na 46 zł (maksymalna wynosiła 48 zł), a wartość oferty przekroczyła 94 mln zł. Oferującym był Haitong Bank, doradcą finansowym CC Group, a za komunikację związaną z ofertą odpowiadała agencja InnerValue.
– Wejście na giełdę umożliwi nam rynkową wycenę naszego biznesu i pozwoli, jeszcze bardziej, uwiarygodnić go w oczach obecnych i przyszłych inwestorów. Dziękujemy akcjonariuszom za zaufanie, dołożymy wszelkich starań, aby realizacja przyjętej przez nas strategii zaowocowała wzrostem wartości spółki – mówi, cytowany w komunikacie Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games. Z kolei wiceprezes Arkadiusz Pernal podkreśla, że zainteresowanie ze strony inwestorów przekroczyło liczbę oferowanych akcji.
Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach. Od początku swojej działalności stworzył ponad 200 gier. Najbardziej rozpoznawalnym są „Let's Fish" i „Fishing Clash" – obecnie najbardziej popularna gra wędkarska na świecie.
Ten Square Games jest 479 spółką notowaną na głównym rynku oraz 4 debiutem na tym rynku w 2018 r.