Stewardesy LOT-u na makijażu w perfumeriach Douglas

Stewardesy LOT uczą się makijażu dopasowanego do munduru

Publikacja: 18.06.2012 05:27

Rozalia Mancewicz, Miss Polonia 2010, promuje stylizację Dream make-up by Douglas, rekomendowaną dla

Rozalia Mancewicz, Miss Polonia 2010, promuje stylizację Dream make-up by Douglas, rekomendowaną dla stewardes LOT

Foto: Douglas

Dyskretnie, ale z wyrazistym podkreśleniem oczu i ust – tak wygląda przygotowany specjalnie dla stewardes LOT makijaż „Dream Make-up by Douglas", który największa w Polsce sieć perfumerii stworzyła dla narodowego przewoźnika.

Od maja stewardesy uczą się techniki wykonania tego makijażu (zgodnego ze standardami mundurowymi, które regulują także tę kwestię) na specjalnych, bezpłatnych warsztatach prowadzonych przez wizażystki Douglasa. Do kwietnia przyszłego roku mają je przejść wszystkie, czyli ponad 600 stewardes LOT. Czy wtedy wszystkie będą tak samo umalowane?

– Dream Make-up by Douglas jest rekomendowany ze względu na wygodną technikę wykonania, trwałość oraz elegancję, jednak nie jest obowiązkowy. Obowiązkowe jest trzymanie się standardów makijażowych obowiązujących w PLL LOT – wyjaśnia biuro prasowe spółki. Dodaje, że warsztaty Douglasa to część programu szkoleniowego stewardes, który przewiduje też doskonalenie tzw. miękkich kompetencji.

Kto wpadł na pomysł współpracy? – Spotkaliśmy się w pół drogi, gdyż LOT planował warsztaty dla stewardes, a my szukaliśmy partnera, który wykorzysta potencjał naszych makijażystów, ich wiedzę i doświadczenie – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. Jak podkreśla, projekt dobrze wpisuje się w eksperckie doradztwo kosmetyczne – jeden z kluczowych elementów, na których sieć chce budować swą przewagę konkurencyjną.

Część otwartych w ostatnim czasie perfumerii Douglas ma zaplanowaną wewnątrz Szkołę Makijażu – specjalne miejsce na profesjonalne szkolenia dla klientów sieci, która jest liderem rynku perfumeryjnego w Polsce. Niedawno otworzyła swą setną perfumerię, a do końca roku zamierza jeszcze uruchomić trzy – cztery sklepy.

– Myślę, że najbardziej intensywne lata, gdy otwieraliśmy ponad 20 perfumerii rocznie, mamy już za sobą, co jest związane z rozwojem rynku. Nadal jednak planujemy otwierać 6 – 10 sklepów rocznie, zależnie do tego, jak się będzie rozwijał rynek nieruchomości komercyjnych – zapowiada Agnieszka Mosurek-Zava.

Kierowana przez nią spółka zakończyła swój ostatni rok finansowy 2010/2011 z dwucyfrowym wzrostem przychodów ze sprzedaży. Nie podaje wyników, ale według danych Grupy Douglas, jej właściciela, przychody ze sprzedaży netto zwiększyły się wtedy o 11,6 proc., do 96 mln euro, czyli do 396 mln zł.

masz pytanie, wyślij e-mail do autorki

a.blaszczak@rp.pl

Dyskretnie, ale z wyrazistym podkreśleniem oczu i ust – tak wygląda przygotowany specjalnie dla stewardes LOT makijaż „Dream Make-up by Douglas", który największa w Polsce sieć perfumerii stworzyła dla narodowego przewoźnika.

Od maja stewardesy uczą się techniki wykonania tego makijażu (zgodnego ze standardami mundurowymi, które regulują także tę kwestię) na specjalnych, bezpłatnych warsztatach prowadzonych przez wizażystki Douglasa. Do kwietnia przyszłego roku mają je przejść wszystkie, czyli ponad 600 stewardes LOT. Czy wtedy wszystkie będą tak samo umalowane?

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?