Chcą gonić świat. Inwestują w nowe produkty i procesy

Mikro- i małe firmy coraz częściej konkurują jakością, a nie ceną. Dlatego stawiają na innowacje. Co trzecie wprowadzone przez nich rozwiązanie jest nowością na skalę krajową.

Publikacja: 16.02.2015 13:50

Mikro- i małe firmy coraz częściej konkurują jakością, a nie ceną.

Mikro- i małe firmy coraz częściej konkurują jakością, a nie ceną.

Foto: ROL

Około 20 proc. firm, zatrudniających do 50 osób, planuje w okresie najbliższych 12 miesięcy wprowadzić na rynek nowe lub istotnie ulepszone wyroby lub usługi – wynika z tegorocznej edycji badania kondycji małych i średnich firm, przeprowadzonych przez Bank Pekao. Około 15 proc. firm myśli o tzw. innowacjach procesowych.

W ostatnich 12 miesiącach aż 26 proc. małych firm wprowadziło u siebie innowacje produktowe, a 13 proc. – procesowe.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni