Reklama

Heyah marką mobilnego Internetu

Aktualizacja: 14.04.2015 20:19 Publikacja: 14.04.2015 18:46

W najbliższy poniedziałek T-Mobile Polska rozpocznie kampanię reklamową nowej oferty pod submarką Heyah.

Zarówno format reklamowy (telekom rezygnuje z formatu animowanego), jak i koncepcja wykorzystania marki zmieniła się i będzie ona kierowana przede wszystkim do użytkowników pakietów mobilnego Internetu w smartfonach.

Jak mówili dziś przedstawiciele firmy odpowiedzialni za Heyah, Justyna Jaworska i Wojciech Ożdżeński, nowy dyrektor marketingu rynku masowego (wcześniej przez kilkanaście lat związany z Polkomtelem i przejściowo także z sektorem energetycznym), ma to być „najbardziej internetowa oferta" pre-paid w kraju.

Operatorowi zależy na tym, aby Heyah zyskała wizerunek marki nie tylko dla młodzieży, ale także dla osób nieco starszych, choć „młodych duchem". Jednym z celów promowania submarki jest wzrost penetracji bazy użytkowników pre-paid smartfonami. Według Justyny Jaworskiej obecnie ma tego typu aparat około 30 proc. użytkowników telefonów na kartę. Jak podała, statystyczny użytkownik pre-paid wykorzystuje miesięcznie 250-300 MB, co oznacza, że wykorzystanie transferu wzrosło w ub.r. 2,5-krotnie.

Jednocześnie pod względem mechanizmów cenowych, oferta Heyah upodobniła się do propozycji usługowej Orange Polska sprzedawanej pod marką Nju Mobile.

Reklama
Reklama

Najtańszy pakiet z Internetem w ofercie Heyah to koszt 9,99 zł (dla przykładu starter za 5 zł i doładowanie za kolejne 5 zł). W nim użytkownik otrzymuje 1 GB i może odbierać połączenia przychodzące. Pakiet z nielimitowanymi SMS-ami/MMS-sami, rozmowami do sieci komórkowych (koszt nie przekroczy 29,99 zł), rozmowami z numerami stacjonarnymi (dopłata 6 zł), 2 GB danych w Heyah kosztuje 51 zł.

Aby do korzystać z 3 GB i nielimitowanego Facebooka (rozumianego jako zasoby pod tą domeną) trzeba wyłożyć w sumie 56 zł. Operator zunifikował pod względem cenowym ofertę pre-paid i post-paid w Heyah.

Pulę Internetu można zwiększać dokupując kolejne pakiety danych.

Konto użytkownika w Heyah będzie ważne tak długo, jak długo będzie ważny wykupiony pakiet (30 dni dla połączeń wychodzących, 60 dla przychodzących).

Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama