Produkty Klasztorne z mniejszą stratą

W pierwszym półroczu 2015 r. dystrybutor tradycyjnej i naturalnej żywności miał 1,72 mld zł przychodów - 7,7 proc. więcej niż przed rokiem.

Publikacja: 05.08.2015 09:37

Produkty Klasztorne z mniejszą stratą

Foto: materiały prasowe

W tym samym czasie koszty sprzedaży spadły o ok. 2 proc., do niespełna 2 mln zł – podaje spółka. Co, jak dodaje, w połączeniem ze wzrostem przychodów pozwoliło na poprawę marży.

Tylko w II kwartale Produkty Klasztorne miały niemal 757,2 tys. zł przychodów, wobec ponad 830 tys. rok wcześniej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki