Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2017 13:56 Publikacja: 16.06.2017 13:47
Foto: tv.rp.pl
Gość zaznaczyła, że innowacje są potrzebne firmom, bo zmieniają się potrzeby klientów, modele biznesu. - Żeby nadążyć za jednym i drugim trzeba wprowadzać nowości. Klientom trzeba dać nową wartość i to jest główna definicja innowacji. Nowa wartość dla klienta, która nie demoluje rachunku ekonomicznego - tłumaczyła Bartczak.
Wyjaśniła, że zmieniają się granice firm, branż, ról. Firmy ze sobą współpracują, uwspólniają procesy i działania, więc zwiększa się potencjał. - Trzeba wymyślić sposoby i narzędzia, jak to robić efektywnie i bezpiecznie. Wszędzie potrzebne są innowacje. One mogą być rozumiane technologicznie czy organizacyjnie – mówiła.
Niespłacone długi jednoosobowych działalności gospodarczych urosły aż o pół miliarda złotych w zaledwie rok.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem j...
Znacznie mniejszy obszar do obrony, większe nasycenie sprzętem, ale też większa możliwość operowania w powietrzu...
Pakiety z internetem za granicą dla każdego w aplikacji w smartfonie. Tak jeden z telekomów chce walczyć o użytk...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W wieku 92 lat zmarł Leonard Lauder, miliarder oraz były prezes firmy Estée Lauder, który uczynił ją jednym z na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas