Reklama
Rozwiń

Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Według danych portalu Downdetector po godzinie dziewiątej klienci Banku Millenium zaczęli mieć problemy z aplikacją banku oraz dostępem online do banku. Nie działały także płatności Blik. Po godzinie 13 bank poinformował o usunięciu awarii.

Aktualizacja: 31.10.2024 14:38 Publikacja: 31.10.2024 09:51

Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Foto: Adobe Stock

„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” - poinformował Bank Millenium.

Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych