fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Miliony widzów śledziły wyniki wyborów

Bloomberg
Między 22:30 i 22:34 w niedzielę, kiedy największe stacje podały pierwsze sondażowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckich, przed dziewięcioma kanałami siedziało aż 11,4 mln ludzi, 72 proc. wszystkich, którzy oglądali w tym czasie telewizję.

Wyniki sondaży podały wtedy TVP1, TVP Info, TVP Polonia, TVN, TVN Biznes i Świat, TVN24, Polsat News, Polsat i Polsat News2. Jak podaje badająca telewizyjna oglądalność firma Nielsen Audience Measurement, najwięcej widzów przyciągnęła wtedy relacja w TVP1 (4,81 mln), kolejne były: TVN24 (1,84 mln) oraz TVP Info: 1,76 mln.

Żeby obejrzeć wieczór wyborczy najwięcej widzów także wybrało TVP: było ich 3,5 mln. W Polsacie go ponad 1 mln widzów, tak samo było w przypadku TVP Info. Przed TVN24 zasiadło 746 tys. widzów, a przed „dużym" TVN: prawie 650 tys. widzów.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA