fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Gadżety orężem magików od reklamy

Pawilon Megafaces wzniesiony podczas olimpiady w Soczi branża reklamowa uznała za najbardziej innowacyjny projekt minionego roku
materiały prasowe
Magdalena Lemańska
Stara prawda głosiła, że dobra reklama musi opowiadać wciągającą historię. Ale dziś coraz częściej lepiej niż najlepszy spot sprzedają się innowacyjne rozwiązania technologiczne stosowane w akcjach promocyjnych i samych produktach.
Na zakończonym w ostatnią sobotę największym na świecie festiwalu reklamowych pomysłów Cannes Lions całe sztaby jurorów obradowały nad prawie 40 tysiącami zgłoszonych prac, a następnie nagradzały najlepsze w aż 17 kategoriach.Polskie agencje reklamowe załapały się w tym roku na trzy nagrody. Dwie dostała kampania „Bardzo Dobre Maniery" zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża, jedną – akcja „Język polski jest ą-ę" przeprowadzona na zlecenie Polskiej Akademii Nauk.Laury dla „cyfrowej Mount Rushmore" Nie załapaliśmy się tym razem w Cannes na nagrody w bardzo ciekawej młodej kategorii nagradzającej najbardziej innowacyjne rozwiązania zastosowane w produktach i usługach. Nie są to już wprawdzie rozwiązania stricte reklamowe, ale bywa, iż działają na klientów jak magnes.W ubiegłym roku jedną z zaledwie kilku nagród za takie najbardziej innowacyjne rozwiązanie dostał Getin Noble Bank za wyposażoną w wyświetlacz kartę Mastercard Display.Roz...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA