fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Naruszenia zbiorowych interesów konsumentów: Co organizator loterii SMS-owej powinien wiedzieć

Co organizator loterii SMS-owej powinien wiedzieć
Rzeczpospolita
Niewłaściwe zasady i przebieg konkursu narażają przedsiębiorcę na zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów
Wygrałeś, nagroda czeka na odbiór! Wystarczy wysłać jeden SMS!!! Nagroda zarezerwowana dla właściciela tego numeru – wyślij odpowiedź na pytanie i wygraj! Kto nie otrzymał równie kuszącej propozycji?Niestety, zazwyczaj okazuje się, że jeden SMS to zdecydowanie za mało, nagroda wcale nie jest gwarantowana, a jedynym skutkiem udziału w konkursie jest lawina wiadomości zapychających telefon. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów brał pod lupę wiele SMS-owych akcji promocyjnych i konkursów. W konsekwencji nakładał kary za naruszenie praw konsumentów w związku z ich organizacją. Jakie najczęściej organizatorzy popełniają błędy?Niewłaściwe zasady i przebieg konkursu SMS narażają przedsiębiorcę na zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.Zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów bezwzględnie zakazane są bezprawne działania (i zaniechania) przedsiębiorców, które godzą w zbiorowe interesy konsumentów, w szczególności ...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA